vrijdag 14 juni 2013

Essie- mademoiselle

Essie is mijn favoriete nagellakmerk.
Van de week kocht ik modemoiselle.
De verpakking.
Ik vind essie verpakkingen super leuk.
ze zijn vierkant en er zit lekker veel in.
Ook is het leuk dat de naam op de dop staat, waardoor je ze gemakkelijk kunt herkennen.






En dan nu de swatch....


Ik had eigenlijk verwacht dat het lakje wat meer dekkend zou zijn, maar zo vind ik hem eigenlijk ook wel mooi.

Net zoals altijd bij essie heb ik hier 3/4 dagen mee rond gelopen.

Binnenkort komt er nog een essie review.



Xx Emma.

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oops we waren zo stom om per ongeluk je reactie te vewijderen!
      Super leuk dat je reageerde!
      xx

      Verwijderen