dinsdag 16 juli 2013

essence soft touch mousse

ik ga vandaag de essence soft touch mousse voor jullie reviewen.

Laatst toen ik en Emma aan het winkelen waren zagen we in de kruitvat dat essence een aanbieding had en dit was de aanbieding: 2 Foundations voor 5,00 dus hadden ik en Emma bedacht dat we allebei een namen en allebei de helft zouden betalen dus dat deden we.

ik nam de soft touch mousse en als je benieuwd bent naar die van emma dan moet je even in het artikel kijken van de budget foundation routine+review maar laten we beginnen




zoals je kunt zien op de foto hierboven heb ik de kleur 04 matt ivory.
hij lijk op de foto roze maar dat komt door de flits want het is een licht bruine tint.
en dit was ook de lichtse kleur terwijl dit al 04 is.





zoals je misschien wel kunt zien is het een hele mooie met een shimmertje hij is ook echt heel luchtig.
en hij dekt enorm goed en je hoeft niet zoveel te gebruiken voor een dekkende laag.



zoals ik net al zij heeft hij een mooi shimmertje maar als hij opdroogd op je gezicht dan word hij mat en gaat de shimmer
opeens weg en is hij heel mooi mat je hoeft hem bijna niet eens af te poederen.

Ik vind het echt een fijn product en zal hem dan ook met veel liefde gaan gebruiken.


                       Xx Eleonora

Geen opmerkingen:

Een reactie posten