zaterdag 13 juli 2013

proefmonster.nl



Hi lieve lezers, vandaag een artikel over een webshop!
Ik was zo enthousiast over proefmonsters online aanvragen, dat ik proefmonster.nl gemaild heb met de vraag 
iets over ze te mogen schrijven.
Ze vonden het goed!
Vandaag mijn artikel er over. 




Proefmonster.nl is een site die je DOORVERWIJST naar een site of Facebook pagina waar je gratis samples aan kunt vragen!
Het is super makkelijk en veilig.
Meestal krijg je het in de brievenbus na 2 weken.

Dit zegt proefmonster zelf over hun site:

Deze website is ontwikkeld door: 

Heibrink Internetdiensten www.heibrink.nl
KvK-nummer: 08123277 

Succesvol adverteren, of een proefmonster actie opstarten? Neem contact met ons op! Naast proefmonsters.nl beheren wij ook oa Kortingscodes.nl.

Wij bieden zelf geen proefmonsters en gratis producten aan, maar linken naar proefmonster acties. Het sponsoren van evenementen en acties met proefmonsters is daarom helaas niet mogelijk.

  Escada Cherry in the air.
Naar deze geur was ik erg benieuwd!


De campagnefoto vond ik sowieso al erg leuk! 


Voor de veiligheid heb ik mijn adres afgeschermd.



Het is een geurdoekje, dus je kunt hem maar een keer gebruiken.

Wat vind ik er van?

Ik vind de geur echt heel erg lekker en hij ruikt serieus naar Haribo kersjes.
Ik denk er over om hem fullsize te kopen.

30 ml. € 37,95


Het tweede geurtje wat ik aan vroeg was Boss nuit pour femme.


Ook dit is weer een geurdoekje.


Wat vind ik er van?

Deze vind ik ook wel lekker, maar verder niet zo bijzonder.

75 ml.  € 57.95



Het laatste is een BB crème van Vichy.
Deze vroeg ik aan via Facbook. 




 Sorry voor de BB crème vlek haha.


In totaal kreeg ik drie samples!

Maar helaas kreeg ik de kleur medium in plaats van light, deze is veel te donker voor mij.





Wat vind ik er van?

Verder smeert hij wel goed uit en is lekker voedend, alleen jammer dat ik de verkeerde kleur gekregen heb.
 40ml €23,95.




Xx Emma.

Hebben jullie ervaring met proefmonster.nl?


1 opmerking: