woensdag 10 juli 2013

Maybelline Fit me concealer.



Vandaag weer een review.
Er werden erg veel goede dingen gezegd over de nieuwe ''Fit Me'' lijn van maybelline.
Ze verkopen er foundation, concealers, poeders en blushes van.
Ik zocht nog een goede concealer, dus het kwam goed uit.
Wil je meer lezen over de ''Fit Me'' lijn en over de concealer?
Lees dan vooral verder!

Maybelline Fit Me!

Maybelline landseerde een tijdje geleden een nieuwe lijn, ''Fit Me''.
Zoals je al eerder kon lezen verkoopt deze lijn  foundation, concealers, poeders en blushes.
Ze hebben kleuren voor de hele lichte huid en voor de donkere, voor alles wat dus!
Maybelline heeft iets handigs bedacht, de lijn heeft namelijk ''kleurfamilies''.
Je hebt kleur 100 (voor de lichte huid), 200 (voor de medium huid) en 300 (voor de donkere huid).
Stel, je hebt kleur 200 voor de foundation, dan heb je die dus ook voor de concealer, poeder en blush!
Zo heb je dus alles goed afgestemd op jou huidskleur!


Review



Ik heb de kleuren 10 en 15, deze behoren tot de lichte huidskleur familie.


Je brengt het gewoon aan met een simpele spons applicator, dat werkt prima!


 De concealer is met een veeg al heel erg dekkend, je hebt heel weinig nodig!




Nummer 10 en 15 dekken allebei heel erg goed, ik denk dat 15 de perfecte kleur is voor mij!

De concealer blijft de hele dag mat en goed op zijn plek zitten!
Ik ben erg enthousiast over deze concealer!

Wat vinden jullie van de ''Fit Me'' lijn?

See you next time!
X, Emma.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten