donderdag 18 juli 2013

Tag : 38 beautyvragen



Tumblr | via Tumblr



Hi allemaal,
Ik vond het wel weer eens tijd voor een tag, de laatste is alweer een tijdje geleden.
Ook heb ik de laatste tijd niet heel erg veel tijd voor artikelen en omdat Eleonora er bijna geen meer maakt moet ik er zelf meer maken, daarom is een tag handig omdat het niet veel werk is.
Dit keer koos ik voor de 38 beautyvragen tag!



Tag : 38 beautyvragen
1. Hoevaak was jij je gezicht op een dag?
2 keer x per dag, In de ochtend als ik wakker word en in de avond als ik naar bed ga.
2. Welk huidtype heb je?
Ik heb een droge tot gemengde huid, vooral in de winter is mijn huid ontzettend droog.
Gelukkig heb ik daar een goede crème voor gevonden, namelijk Biodermal vochtarme huid.
3. Welke facewash gebruik je op dit moment?
Op dit moment gebruik ik een facewash van Garnier de Garnier pure active ExfoBrusher.
Tot nu toe bevalt hij heel erg goed, de review staat al klaar!

 view article - essence beauty friends community

4. Scrub je je gezichtshuid?
Hoe vaak ik mijn huid scrub hangt er van af hoe mijn huid die week is, als het nodig is scrub ik mijn huid dan ong. 2 x perweek.

5. Welk merk gebruik je hiervoor?
Er zijn twee favorite scrubs die ik gebruik, namelijk de Louis Widmer gesichts peeling en de Clean & Clear exfoliating daily wash met scrub deeltjes er in.

6. Welke dagcreme gebruik je?
Ik gebruik de Biodermal vocht arme huid dagcrème. 

7. Heb je sproeten?
Een heel klein beetje, maar alleen als ik heel bruin ben geworden zoals nu!

8. Gebruik je een oogcreme?
Op dit moment ben ik een oogcrème aan het testen van lancaster.

9. Heb of had je last van acne?
Niet heel erg gelukkig, maar ik heb een paar keer per jaar dat ik 2 weken lang ontzettend veel puistjes heb, dan scrub ik veel en gebruik niet te veel crème.
gelukkig heb ik dat niet vaak.
Als je het vergelijkt met andere mensen kun je niet echt zeggen dat ik acne heb.

10. Welke foundation gebruik je op dit moment?
Op dit moment gebruik ik tinted moisturizer van Ctrice.
De Ultimate Moisture fresh skin make up in de kleur 010 light beige.
Hij gaat uit het assortiment dus als je hem nog wilt moet je er snel bij zijn want in augustus hebben alle producten die er uit gaan 50% korting.
Tot nu toe bevalt hij me heel erg goed! 


11. En welke concealer gebruik je?
De concealer die ik op het moment bijna iedere dag gebruik is de Maybelline fit me! concealer.
Hij is echt heel fijn, voor al voor onder je ogen.
Klik hier voor de review!

12. Weet je wat de ondertoon van je gezichtshuid is?
Yes, ik heb een roze ondertoon.

13. Wat vind je van valse wimpers?
Super vet!
Vooral voor feestjes, maar voor iedere dag vind ik het een beetje 'too much'.
Ook his het niet super goed voor je wimpers, maar ze zijn wel super leuk om mee te spelen!

Redhead's Fashion Fairytales

14. Wist je dat je je mascara elke drie maanden moet wisselen?
Ja, dat weet ik.
Maar ik heb zoveel mascara's dat ik vaak wissel, daardoor drogen ze minder snel uit en zijn ze ook minder snel op.
Maar ik koop wel iedere 3 maanden een nieuwe!

15. Van welk merk is je mascara?
Dat zijn er meerdere, de Essence- maximum definition en de Maybelline-one by one zijn allebij heel erg fijn, maar omdat het nu ontzettend warm is buiten gebruik ik een waterproof mascara, de Rimmel- max volumeflash mascara

16. Sephora of MAC?
Als de Sephora er nog zou zijn zou ik voor de Sephora kiezen, maar de Sephora is weg uit Nederland.
Dus dan kies ik voor MAC, waar ik trouwens een blush van ga bestellen!

17. Heb je een MAC-pro card?
Nope!

18. Welke tools gebruik je voor het aanbrengen van je make up?
Vingers, stippling brush, beauty blender, blush kwast, poeder kwast, wenkbrauw borsteltje, eyeliner kwast, oogschaduw kwasten en wimperkruller.
Best veel als je het zo allemaal achter elkaar zet.

19. Welke primer gebruik je voor onder je oogschaduw?
De Hema oogshaduw basis of de Essence I Love Stage oogschaduw basis.

20. En voor je gezicht?

21. Wat is je favoriete oogschaduwkleur?
Ik gebruik het meest bruin/toap/bronz tinten het meest!

22. Oogpotlood of eyeliner?
Eyeliner!
Ik gebruik nooit oogpotlood, alleen soms een beetje wit oogpotlood op m'n waterlijn.
Eyeliner is meestal zwarter en blijft ook veel langer zitten.

Ocean Eyes | via Tumblr - inspiring picture on Favim.com

23. Prik je vaak in je ogen met een oogpotlood?
Haha wat een rare vraag!
Nee gelukkig bijna nooit!

24. Gebruik je minerale make up?
Soms, maar niet vaak.

25. Welke lipstickkleur is je favoriet?
Een van Catrice uit de Ultimate Shine lijn, 220 Mrs. Brightside een hele mooie neon/shini/creamy rose kleur!

26. En wat voor kleur lipgloss?
Ik gebruik bijna nooit lipgloss, omdat het zo plakt.
Ik heb wel een hele mooie lipgloss/lipstain.
Rimmel- Apocalips 101 Celestial.

27. Gebruik je liever budget merken of wat duurdere?
Ik heb geen hekel aan budget make-up, maar ik koop toch liever wat duurdere make-up.
Ik koop liever een mascara die wat duurder is dan dat ik heel veel goedkope mascara's koop waarvan ik de helft dan vervolgens niet gebruik.

28. Heb je er ooit over nagedacht om make up lessen te nemen?
Nee, maar ik wil het wel ontzettend graag!

29. Ben je een beetje klungelig als je make up aanbrengt?
Het klinkt misschien een beetje arrogant, maar nee eigenlijk niet, ook niet toen ik net begon.
Ik oefende gewoon heel erg lang tot dat ik het echt naar school wilde dragen.

30. Van welke celebrity vind je de make up prachtig?
De make-up van Kim Kardashian vind ik onzttend mooi!

 31. Stel, je moet de deur uit, maar je mag maar 1 make up product meenemen, wat zou dat dan zijn?
Wenkbrauw potlood/poeder! 
Ik heb van mezelf hele lichte wenkbrauwen ik denk er over om ze te verven, want ik moet ze iedere dag bijtekenen.
Als ik dat dus 1 dag niet doe ziet het er gelijk heel erg raar uit.

32. Zou je het huis kunnen verlaten zonder make up?
Ja! als ik even snel de deur uit moet doe ik dat gewoon.
Ik ga me echt niet helemaal opmaken voor de supermarkt!

33. Vind je dat je er zonder make up goed uitziet?
Als ik nooit make-up zou dragen zou het geen probleem zijn, maar aangezien ik het echt elke dag draag ziet het er best wel leeg uit al ik het niet op doe.

34. Wat is jouw favoriete blush op dit moment?
Een blush van Catrice uit de Hip Trip LE.
Satin blush-C01 Light my fire.
Een prachtige roze kleur die de hele dag blijft zitten

35. Aan welke make up fout heb je echt een hekel?
Klonterige mascara, slecht gepigmenteerde oogschaduw en waterige eyeliner.
Maar ik heb denk ik toch wel de grootste hekel aan te oranje/donkere foundation of concealer!

36. Wat is, volgens jou, het beste make up merk?
Maybelline!
Het is niet te duur/goedkoop en de Baby lips en mascara's zijn geweldig.




37. Hou je van felle of natuurlijke ogende make up?
Ik vind persoonlijk natuurlijke make-up mooier bij me staan, maar ik houd er heel erg van om met felle kleuren blush, lipstick of oogschaduw uren voor de spiegel te staan!

38. En als laatste, wat vind je van make up?
Ik vind make-up echt geweldig en ik ben er iedere dag mee bezig!

Dit waren de tag vragen!

Hierbij tag ik M. somuchloveforbeauty.blogspot.nl !
Bedankt voor het lezen en geniet van jullie zomervakantie!


Xx, Emma. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten