zaterdag 20 juli 2013

Welke producten van catrice gaan weg? + wat moet je nog kopen nu het nog kan?




De meeste wisten het waarschijnlijk al, Catrice Houd een grote opruiming!
Er gaan veel producten weg die plaats maken voor nieuwe.
Vandaag zet ik alles voor jullie op een rijtje!




catrice11
catrice02
catrice01
catrice05
catrice03catrice07

catrice10

catrice04
catrice06
catrice09
catrice08

Bron: Catrice.eu


Deze producten zullen waarschijnlijk halverwege juli met 50% korting te koop zijn.
Je herkent ze dan aan de gele sticker op het schap!
Daarna komen deze producten ook NIET meer terug!
Er zijn een aantal producten die ik echt heel erg fijn vind, die zet ik hier onder neer.


Ultimate Shine Lipstick

220 Mrs. Brightside
170 Play The Plum
210 kiss kiss Hibiskuss

Deze drie lipsticks zijn super mooi!
Vooral 170 Play The Plum vind je niet gauw bij een ander merk.
Alle drie zijn ze heel romig en blijven goed zitten.

Made to stay long lasting eyeshadow 

040 Lord of the blings

Vooral van dit product vind ik het super jammer dat ze weg gaan, dit zijn namelijk goede dupes van de Maybelline color tattoo.
Ze zijn super gepigmenteerd en romig.
Deze kun je als oogschaduw aanbrengen, maar ook als basis gebruiken!

Gel Eyeliner Black Jack With Goldie Hawn

Deze eyeliner kwam er vorige keer bij en verdwijnd nu al weer uit de schappen.
Het is preccies de zelfde gel liner die je al kent van Catrice, maar dan bevat deze gouden stukjes!

Het volgende artikel al gaan over de nieuwe producten!
Van welke producten vind jij het jammer dat ze weg gaan?, laat het me weten in de comments!

Xx, Emma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten