dinsdag 6 augustus 2013

Review- Garnier pure active ExfoBrusher.


Hallo lieve lezers!

Ik vlieg door mijn face-wash heen, het was weer tijd om een nieuwe te kopen.
Ik hoorde veel goede verhalen over die van garnier.
En ik was ontzettend benieuwd of deze zou bevallen.
Lees verder voor mijn mening!


De verpakking.

Ik kocht hem eigenlijk om de verpakking, er zit namelijk een soort borstel op.
Er bestaan van die electrische borstels alleen zijn die soms over de 100 euro, dat vind ik een beetje duur.


De verpakking kun je herbruiken, je kunt hem dus gewoon opnieuw vullen met je eigen face-wash!



Verder vind ik de rest van de verpakking niet echt bijzonder.




Hoe gebruik je hem?

De face-wash is redelijk makkelijk in gebruik.

De stikker op de achterkant bestaat uit twee delen.

Hoe vindt Garnier dat de face-wash gebruikt moet worden?

1. Maak je gezicht vochtig.

2. Om te openen, draai de kop van de brusher een halve slag.

3. Maak de brusher vochtig en houdt de ondersteboven. Knijp in de flacon totdat het product er uit komt.

4. Draai de kop van de brusher een halve slag terug om te sluiten.
                                                     
5. Gebruik op een vochtig gezicht in circulerende bewegingen.(ronddraaien)





Na dat je het product gebruikt hebt zit het vol met ranzige dingen, gelukkig zie je het niet goed op camera.


Je kunt de borstel gewoon onder de kraan schoonmaken.

Droog hem af, en hij is weer schoon!


Het product. 

het product zelf ruikt best wel sterk naar mint, dat kun je ook trug zien in de ingrediĆ«nten.


Dit is het product voor dat je het gebruikt.

Als je het uitsmeert gaat het schuimen.

Mijn mening.

Ik gebruik hem nu een tijdje en ik ben heel erg tevreden!
Mijn gezicht voelt een stuk gladder en door de borstel wordt mijn huid optimaal gereinigd!



Exfobrusher €8,39

Bedankt voor het lezen!
Xoxo, Emma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten