dinsdag 6 augustus 2013

Update.


Ik ga stoppen met summer ideas, eerst vond ik het een heel leuk idee, maar de verplichting om iedere week een bepaald artikel te maken lukt gewoon niet.

Een artikel/review schrijven kost best wel veel tijd, ik ben vaak al met 1 artikel of review 1 à 2 uur bezig.
Ook heb ik geen tijd om iedere dag aan m'n blog te werken.
Eleonora is een soort van tijdelijk gestopt(daar later meer over).
Ik wil echt verder gaan, want ik vind het verder super leuk om te doen!
Vaak zeg ik dat er om de dag een artikel online komt, maar dat gebeurt meestal niet.
Ik moet ook kiezen tussen hele korte en dus dan ook meer artikels of uitgebreide lange artikels en dan zijn het er ook wat minder.
Zelf kies ik liever voor dat tweede, omdat mensen daar ook echt wat aan hebben dan aan korte review zonder swatches ect.

Met ons gaat het verder goed.
Eleonora en ik gaan volgend jaar allebei naar een andere school, daardoor zullen we ook minder tijd hebben om te bloggen.
Eleonora gaat Tl-havo doen en ik ga Havo doen.
Filmpjes maken komen we al helemaal niet aan toe en de 1e video staat inmiddels alweer online.
Misschien komen er nog vido's in de toekomst, maar voor nu lukt dat echt niet.

We weten ook nog niet of we gaan stoppen, het is nog erg onzeker allemaal.
Misschien gaan we samen verder, beginnen we allebei een eigen blog of gaat een van ons verder met created by beauty.

Ik hoop dat jullie het berijpen.

X, SeeYouNextTime!
Emma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten