zaterdag 24 augustus 2013

Tag: Als ik een ... was, dan was ik een ...

Geen titel #8

Hi there!
Vandaag is het weer zaterdag en dat betekend dat het weer tijd is voor een tag.
Vandaag heb ik voor jullie de als ik een ... was, dan was ik een ... tag.
Ik wil deze zaterdagse tags trouwens een naam geven, heb jij ideeën?
Laat die dan in de comments achter.
Hier komen de vragen.
Let's begin!




Als ik een maand was, april.
Als ik een dag was, dan was ik zondag.
Als ik een tijdstip was, dan was ik 10 uur 's avonds
Als ik een planeet was, dan was ik de maan.
Als ik een zeedier was, dan was ik een dolfijn.

Untitled


Als ik een richting was, dan was ik zuid. 
Als ik een meubelstuk was, dan was ik een beautytafel. 
Als ik een vloeistof was, dan was ik water
Als ik een boom was, dan was ik een kersenboom
Als ik een gereedschap was, dan was ik een schroevendraaier.

Young and Beautiful | via Tumblr


Als ik een bloem was, dan was ik een madeliefje.
Als ik een weersoort was, dan was ik een koel briesje.
Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een gitaar. 
Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik een lach
Als ik een kleur was, dan was ik pimpel paars.

Beautiful
















Als ik een emotie was, dan was ik behulpzaam.
Als ik een soort fruit was, dan was ik een framboos.
Als ik een geluid was, dan was ik druppend water.
Als ik een element was, dan was ik erkenning.
Als ik eten was, dan was ik een chocolade koekje.


Untitled





Als ik een auto was, dan was ik een hippi busje.
Als ik een plek was, dan was ik een zonnige vallei .
Als ik een stof was, dan was ik fluweel.
Als ik een smaak was, dan was ik zoet.
Als ik een voorwerp was, dan was ik een sleutel.



Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik de ogen.
Als ik een liedje was, dan was ik Jessie j- nobody's perfect.
Als ik een paar schoenen was, dan was ik een paar knal roze Dr. Martens.



Dat waren alle vragen,
Ik vond deze tag erg leuk om te doen!
het bevalt me wel om iedere zaterdag een tag te doen.
Heb jij een naam voor deze ''series''?
bedankt voor het lezen, tot maandag!
X, Emma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten