vrijdag 23 augustus 2013

Review: Max blushes.




Na de mac en sleek reviews vond ik het het wel eens tijd worden voor een budget review.
Bij de action kwam ik deze blushes tegen, zou dit nou echt wat zijn dacht ik.
Tog nam ik ze mee vor een review.
Let's review!





Allebei de blushes komen in een doosje, beetje nagedaan van mac vind je niet?



Eerlijk gezegd ziet de verpakking er nogal crapie uit, maar het gaat om de inhoud!
De verpakking van de mineral blush is precies het zelfde als de blushes van L.A. Colors, het zal me niks verbazen als het uit de zelfde fabriek komt.


Bij de mineral blush zit een kwastje, ik raad je niet aan deze te gebruiken.
Hij maakt de hele blush kapot en heeft hele dikke harde haren, waardoor je allemaal strepen op je wang krijgt!

Ook de powder blush heeft een ''geheim'' vakje met daar in een sponsje, ook hier kun je de blush beter niet mee aanbrengen, tenzij je er uit wilt zien als een clown!

Review





Dit is rosewood, een oud roze kleur.


Max make-up test niet op dieren, tenminste dat staat op de verpakking..



De tweede kleur die ik mee nam is Rosa, een paarse kleur(komt roze over op de camera).



Dit zijn de swatches, allebei de blushes zijn niet super gepigmenteerd.
Dat vind ik opzig niet super erg kwa blush.
De blushes kunnen soms kruimelen.
Voor de prijs zijn het dus prima blushes.
Allebei kosten ze 0,99 euro en zijn zoals de meeste wel weten, te koop bij de action.
Wat vind jij van action make-up?
Tot de volgende keer!
X, Emma- Created by beauty.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten