woensdag 21 augustus 2013

Review: Sleek oh so special palette.

Na de vorige sleek review is het alweer tijd voor de tweede, de eerste was de beroemde blush rose gold.
Hierna komt er nog een, dat gaat over een oogpotlood.
Ik heb super veel kleine palettjes, ik besloot dat het tijd was om te stoppen met kleine palettjes sparen en dat ik nu maar eens grote paletten moest gaan kopen.
Ik haalde het oh so special palette.
Lees verder voor mijn review!




Hij komt in een super leuk doosje met ''hoopjes'' oogschaduw poeder er op, super cute~!
Net als de blush is het weer de matte zwarte verpakking met het glimmende logo er op.
In tegen stelling tot de blush gaan deze gelukkig wel goed open en heb ik hem niet beschadigd.


Het zijn 12 kleuren waarvan er 5 shimmer hebben en 7 mat zijn.
Er zit een handige grote spiegel in en een grote dubbelzijdige sponsaplicator, die gebruik ik trouwens niet.

Swatch!

Ik weet niet op het aan mijn laptop of mijn camera ligt, maar de kleuren wijken een beetje af van de kleuren in het echt.
Daarom kan de beschrijving soms niet goed kloppen met de afbeelding.



Dit is de bovenste rij kleuren, ze hebben veel pigment, kruimelen niet en blenden makkelijk uit!
Van links naar rechts

Bow: Een matte witte highlighter perfect voor onder de wenkbrauw en in de binnenste ooghoek.
Organza: Dit is een roze kleur met veel shimmer.
Ribbon: Een matte roze/koraal kleur.
Gift basket: Een licht bruin met shimmer, de shimmer is niet goed te zien op de foto.
Glitz: Glitz is een donker blauw grijse kleur met shimmer.
Celebrate: Dit is een glitter cranberry/paarse kleur.


Dit is de onderste rij, ook voor deze rij geld het zelfde voor als de vorige.

Pamper: Pamper is een licht roze coraal kleur.
Catea: Catea lijkt een beetje op Organza.
The mail: Een ligt bruine kleur, de kleur van een post zak.
Boxed: Boxed is een donker bruine matte kleur, mooi voor in de crease.
Wrapped up: Dit is een lichtere versie van Boxed.
Noir: Een matte goed gemigmenteerde zwart.

Dit was mijn review!
Wat vonden jullie van de kleuren?
X, emma.

1 opmerking:

  1. hey, leuke blog heb je hoor! ik vind au natural ook heel mooi.
    maar superleuke blog, ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen