maandag 19 augustus 2013

Sleek Rose gold blush


Heei!
Ik merk de laatste tijd dat blush mijn favoriete product aan het worden is, mijn blush stash groeit daarom ook snel!
Ik kwam er achter dat in Groningen(waar ik woon) een skins cosmetic is en dat die sleek zouden verkopen.
Natuurlijk ging ik kijken en het was waar, ik kocht hier drie producten, er komen dus nog twee sleek reviews aan!
Vandaag de prachtige blush rose gold!
Lees verder voor swatches mijn mening en meer.

Verpakking
Alle verpakkingen van sleek zien er super mooi uit en zijn heel stevig helemaal niet crapie.
Het doosje is mat zwart met een glimmend logo er op,

Review



Dit zijn de ingrediƫnten, voor de mensen die dat willen weten.
Hier zie je ook het nummer, 926.

Swatch 


Oops, zoals je misschien al weet is dat de blushes van sleek mooi zijn maar ontettend moeilijk open gaan.
Toen ik hem open wilde maken ging ik al gelijk met mijn vinger in de blush.
Je ziet ik de foto de goude stukjes al zitten.


Dit is de kleur, hij is mooi gepigmenteerd en blend makkelijk uit.
Hij heeft een super mooie glow door al de shimmer die er in zit!
Ik ben beniewd of het een dupe is van Nars Orgasm, ik zet hier onder even een plaatje neer.


Hij komt aardig dicht in de buurt, yay!

Ik ga hem waarschijnlijk super veel gebruiken, stiekem vind ik hem bijna mooier dan mijn mac blush.
Wat vind jij van dit soort kleuren?
XO, Emma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten