zaterdag 17 augustus 2013

Tag: Would you rather.

Geen titel #4
Zoals ik vorige week al zij ga ik nu iedere week op zaterdag een tag doen!
Vandaag heb ik de would you rather tag uit gekozen, bij deze tag gaat het er om dat je kiest uit twee bizarre vragen.
Het zijn er in totaal 13, dus laten we maar gauw beginnen!
Lees je mee?

1. Zou je liever al je mascara's, eyeliners, lipsticks en lipglossjes verliezen of al je paletten en oogschaduw? - Zeker weten al mijn paletten en oogschaduw, als ik die allemaal overnieuw zou moeten kopen zou ik veel minder geld kwijt zijn.

2. Zou je liever al je haar afknippen of het nooit meer laten knippen? - Dit is wel een hele moeilijke vraag, want ik kan echt niet zonder mijn haar.
Maar ik denk dat zou kiezen voor al mijn haar afknippen, dan kan ik altijd nog een pruik opzetten.
Ik zou echt gek worden als ik mijn hele leven met lang dood haar zou moeten rond lopen.

3. Zou je liever een peach of een roze blush willen? - Op dit moment bestaat mijn stash voor de helft uit peach blushes en voor de helft uit roze blushes.
Ik kwam er laatst achter dat peach blush mooier bij mijn huid en ogen staat, dus dan kies ik voor peach.

SweetessenseOasis وقد كت | via Tumblr

4. Als je 1000 euro had, zou je dan liever make up of kleding kopen? - Moeilijk ik kan bijna niet kiezen, ik denk dat ik voor kleding zou kiezen, het lijkt me toch wel heel gaaf om super veel kleding te hebben.

5. Zou je liever lipstick als eyeliner gebruiken of eyeliner als lipstick? - Geen van beide natuurlijk!
Maar als ik zou moeten kiezen lipstick als eyeliner, eyeliner als lipstick lijkt me niet echt een goed idee.

6. Zou je liever alleen maar shoppen bij MAC of bij Sephora? - Sephora, die hebben heel veel verschillende soorten merken, ik kan er ook nog steeds niet aan wennen dat de Sephora weg is.

Love make up 😍

7. Zou je liever maar één oogkleur willen gebruiken voor de rest van je leven of één lip kleur? - Een nude lip kleur, ik wissel heel vaak af met oogschaduw.

8. Zou je liever zomer kleding in de winter dragen of winter kleding in de zomer? - Ik denk winterkleding in de zomer,dan kun je altijd nog wat laagjes uittrekken.
Alles beter dan het ijs koud hebben.

9. Zou je liever het hele jaar donkere nagels of juist lichte nagels dragen? - Per seizoen wissel ik van nagellak, maar een licht roze kleur kan eigenlijk altijd wel.

Essie.

10. Zou je liever je favoriete lip kleur of juist je favoriete oog kleur weg doen? - Ik zou naar de prijs kijken, op dit moment is mijn favoriete lipkleur het duurst.
Dus dan zou ik liever mijn favoriete oogkleur willen missen.

11. Zou je liever nooit meer nagellak of nooit meer lipgloss gebruiken? - Deze vraag is voor mij echt niet moeilijk, aangezien ik echt een hekel heb aan lipgloss, zou ik dat echt niet missen als ik dat allemaal kwijt zou zijn.
Geloof het of niet maar ik raak mijn lipgloss soms bijna drie maanden niet aan, haha!

12. Zou je liever je wenkbrauwen helemaal weg scheren en ze altijd bijtekenen of ze elke dag moeten epileren? - Elke dag moeten epileren lijkt me fijner dan alles wegscheren, na een tijdje krijg je er denk ik ook wel een soort handigheid en ritme in.

13. Zou je liever al je make up verliezen of al je nagellak? - Al mijn nagellak, ik kan echt niet zonder make-up!

Dit waren de vragen, bedankt voor het lezen!
Heb jij nog een tag voor volgende week?, laat ze hier onder achter.
xx, Emma.

2 opmerkingen: