vrijdag 16 augustus 2013

Wishlist #1


Geen titel #3
Hoi allemaal!
Vandaag heb ik een wishlist.
Een wishlist is zoals de naam als zegt een verlanglijstje.
Dit is dus een verlanglijstje in een artikel.
Ik heb een aantal dingen die boven aan mijn wishlist staan voor de herfst/winter.
Lees je mee?


1. Printed leggings/jeans.
Legging en/of broeken met print vind ik de laatste tijd echt super tof om te dragen.
Ik heb er een met azteck print die ik regelmatig draag.
In de en herfst en winter fleurt dit je outfit helemaal op!
Ik wil ze waarschijnlijk gaan halen bij de H&M of forever 21 ofzo, heb jij nog leuke winkels laat het dan achter in de comments!

2. Baby lips.
Het kan je bijna niet ontgaan zijn, de baby lips van maybelline komen ein-de-lijk naar nederland!
Ze komen in 5 kleuren en smaken en zijn verkraijgbaar vanaf eind augustus.
Wil je hier meer over weten bekijk dan even dit artikel die ik geschreven(klikk!).
Ik ga deze dus zeker halen, I want them all!
€3,95

3. Ugg's.
Dit is een iets duurder item, namelijk ugg's, ja je hoort het goed echte!
Het liefst half hoge, die op de foto is het model tot je enkel.
Ze zijn wel duur, namelijk 150,00.
Maar ze zitten goddelijk!

4. Mac paintpot- painterly.
Ik heb deze kleur al op heel veel blogs voorbij zien komen, zelf ben ik heel groot fan van de collor tattoo van Maybelline en deze lijken daar erg op.
Laatst was ik bij Mac en kocht ik de blush melba, volgende keer als ik daar ben haal ik zeker painterly!
19,00

5. Old school bag.
Ik ben helemaal in to de old school stijl, dit soort tassen vind ik dan ook erg tof!
Ik ga er zeker een aanschaffen, bij de primark hebben ze deze!
Voor ong. 10 geloof ik.

6. Benefit- So hooked in carmella parfum.
Een week geleden rook ik even in de ici pari bij de benefit parfums, dat had ik niet moeten doen.
Ik was gelijk verkocht!
De schattige flesjes en doosjes zij echt te cute en toen ik er aan rook was ik helemaal verkocht!
So hooked on carmella vond ik het lekkerst ruiken.
Ik ga deze waarschijnlijk vragen voor kerst of m'n verjaardag in januari.
Persoonlijk vind ik ze ook niet super duur, 30 voor 30 ml. 

7. Benefit-High beam.
Nog een product van benefit die ik super graag wil.
Ook dit is weer van benefit, het is gewoon een heel leuk en fijn merk.
Ik heb de high beam al op veel blogs en bij veel youtubers voorbij zien komen.
Laats ben ik zelf gaan kijken en heb ik dit product geswatcht en o wat was hij mooi!
Hier moet ik wel even voor sparen, hij kost namelijk €30,00.

8. Kitty ears headband.
Dit is zooo cute, ik moet ze echt hebben, deze is toevallig van forever 21, maar ze hebben ze ook bij andere winkels die gewoon in Nederland zijn.

De afbeelding van dit artikel is gemaakt in photoshop.


Dit was mijn wishlist, wat is die van jou?
Xx, emma.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten