woensdag 14 augustus 2013

Mac- Melba.


Hi!
Vandaag heb ik mijn eerste mac artikel!
Ik wilde al super lang een product van mac, het liefst een blush.
Dus ik ging naar een mac couter, maar er waren zoveel tinten, ik wist niet welke het beste zou matchen met mijn huid.
Een MUA raade mijn een blush aan met een peacy/roze ondertoon.
Uiteindelijk nam ik Melba mee.
Lees je mee voor de review?
Review





Ik heb dus de kleur Melba, hij geeft een matte finish.
Ik nam expres een matte kleur, omat dat bij veel looks past, handig voor overdag dus!



Dit is de kleur, het is een soort oud roze/peacy/coraal kleur.
Ik vind het mooi dat er geen drukke patronen in zitten, dat vind ik zo fijn aan mac.
Alle verpakkingen zij lekker clean strak zwart.


Hier zijn de ingrediƫnten, voor de mensen die dat willen weten.
Dit is trouwens een gewone powder blush.

Tijd voor de swatch! 

Net kon je al een close-up zien van de kleur en nu de swatch.


Zoals je ziet ligt de kleur redelijk in de buurt bij mijn huidskleur, zodat je net en mooi ''blosje'' krijgt op je wangen.
Hij is super gepigmenteerd en kruimeld niet!
Ook is de textuur heel erg zacht, zodat je hem makkelijk kunt uitblenden.

Dit was mijn review!
Bedankt voor het Lezen.
Ik ben er super blij mee, mijn volgende keer bij mac haal ik een paint pot en een oogschaduw.
Heb jij ervaring met mac?
Xx, Emma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten