maandag 12 augustus 2013

#1 Mijn favoriete... Lippenbalsems



Hoi allemaal!

Laats wilde ik een aantal reviews maken over een paar lip balsems, ik vond het een beetje saai worden om zo veel reviews te schrijven over lippenbalsems.
Daarom besloot ik mijn mijn favoriete samen in een artikel te plakken en er gelijk een serie van te maken.
Om de zoveel tijd maak een een mijn favoriete... artikel.
Ik vertel iets over elke lippenbalsem een laat mijn top 5 zien. 
Lees je mee?


Elizabeth Arden- Eight hour cream.




Eight hour cream is een van de bekenste lipbalsem en naar mijn mening ook een van de fijnste.
Vooral in de winter heb ik super veel velletjes op mijn lippen, ik doe deze dan op voor dat ik ga slapen en ik wordt wakker met super zachte lippen!
Niet alleen is dit geweldig spul voor je lippen maar ook droge plekjes of je lichaam of huid knapt hij meteen weer op.
De geur is een beetje apart, daar moet je aan wennen, maar zodra je merkt hoe fijn deze is stoor je je daar niet meer aan.
Het enige nadeel is de prijs, dit is een klein potje van 15 ml. en deze was al 10 euro.
Je hebt ze ook in grotere potten, sticks of tubbetjes.
Mocht je de geur nou echt heel erg vervelend vinden, dan is er ook altijd nog de ongeparfumeerde versie.

Labello- pure&natural olijf en citroen.



De tweede lippenbalsem die ik ga behandelen is de Labello- pure&natural olijf en citroen lippenbalsem.
Deze doe ik iedere ochtend voor dat ik mijn make-up doe op.
Hij is niet te voedend en is ingetrokken voordat ik klaar ben met mijn make-up.
De lippenbalsem heeft een duidelijke olijf en citroen geur, super lekker.
Hij is groen in de stick, maar is transparant op je lippen.
Naar mijn mening is dit een van de fijnste van het merk Labello.
Hij is in tegenstelling tot de eight hour cream super cheap, hij kost namelijk 4 euro.

Palmers- dark chocolat & cherry.




Palmers is een niet zo heel erg bekend merk, maar heeft wel hele fijne producten.
Deze lippenbalsem met chocola en kersen geur heeft een hele leuke ovaal vormige verpakking en een hel mooie rode kleur, hij smaakt trouwens ook zoet!
Deze lippenbalsem heeft spf 15 en beschermd je lippen daarom heel goed tegen de zon.
Je moet wel oppassen dat je niet te veel aan brengt, want dan gaat ie op een heel vervelende manier prikken.
Deze lipbalsem slaat geen gat in je portemone, want hij kost namelijk maar 2 euro.

Burt's bees- pomgrenate lipbalm.




De burt's bees lippenbalsems staan er om bekend dat ze heel erg fijn zijn.
Dat zijn ze inderdaad ook.
Aan de verpakking kun je zien dat ik deze heel erg veel heb gebruikt, het etiket is er al bijna af en ook de tweede foto ziet er bet wel ranzig uit.
Burt's bees gebruikt 100% bijenwas en alle producten zijn natuurlijk zonder chemische troep.
Hij smelt wel snel, maar voed je lippen verder wel heel goed.
Ook verdwijnt hij best wel snel van je lippen.
De lippenbalsem is knal rood maar geef een subtiel kleurtje.
Burt's bees is niet getest op dieren.
Deze lippenbalsem kost 

Carmex- strawberry lipbalm.




Dit is een minti lippenbalsem die tintelt op je lippen, er is een originele carmex maar dit is de variant met aardbei.
Je hebt ook andere geuren/smaken, zoals kersen en ananas.
Ik gebruik deze niet super vaak, omdat je een stick veel makkelijker en sneller op kunt doen.
Maar als mijn lippen in de winter super droog zijn gebruik ik deze bijna iedere dag!
Carmex lippenbalsems zijn helaas niet in nederland verkrijgbaar, maar bijvoorbeeld wel online of bijv. in Engeland.
Hij kost in Engeland ong. 3 pond.

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden over een tijdje komt er een tweede mijn favoriete...
Wat is jou favoriete lippenbalsem?
Xx, Emma.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten