zaterdag 10 augustus 2013

Tag: Nailpolish and me!

nails

Hi!
Vandaag heb ik weer een nieuwe tag, dit keer een nagellak tag!
Namelijk de nailpolish and me tag.
Dit is een tag met 12 vragen allemaal over nagellak!
Ik kwam trouwens ook op het idee om iedere week of om de week een tag te doen, aangezien het niet super veel tijd in beslag neemt en ik het super leuk vind om te doen!
Laten we snel beginnen.

    Nalpolish and me tag!

1. Hoeveel lakjes telt jou stash?
Op dit moment zijn het er 160, dat is echt te veel en ik kan het ook nooit allemaal gebruiken.
Toen ik nog jonger was was ik veel meer met nagellak bezig dan met make-up, ik heb het ook heel erg lang gespaard
Vanaf ong. mijn 7e.

2. Van welk merk heb je de meeste lakken?
Dat is zeker weten Heròme en Rimmel, ik heb er daar toch wel een stuk of 18 van.
Rimmel is aardig goedkoop en Herome heb ik er gewoon veel van gekocht.
Nu koop ik eigenlijk niet zo heel veel nagellak meer en vooral niet van deze merken.

3. Wat is de meest voorkomende kleur in jou stash?
De meest voorkomende kleur in mijn stash is roze, ik denk omdat het makkelijk te dragen is en omdat mijn moeder voornamelijk roze nagellak draagt.

Best Pins Today! / pastel pastel pastel

4. Zijn er kleuren/finishes die je nog niet bezit?
Die zijn er altijd!
Er bestaan immers zoveel verschillende lakjes dat ik ze nooit allemaal zou kunnen hebben.
Van de normale kleuren cirkel heb ik ze wel allemaal, ook bezit ik veel kleuren en soorten glitter en topcoates.

5. Welke nagellak draag je het meest?
Sowieso is Essie mijn favoriete merk, de kleur die ik dan ook het meeste draag is Go ginza uit de lente collectie van dit jaar.
Het is een hele mooie lilla kleur bijna wit, de kleur blijft lang zitten en dekt in 1 laagje!

6. Van welke lak vraag je je af waarom je hem nog niet hebt weg gegooid?
Natuurlijk draag ik lang niet alles, maar er is eigenlijk geen een kleur die ik niet zou dragen en/of is uitgedroogd.

essie nailpolish  | via Tumblr

7. Gebruik je een base coat?
Ja, ik gebruik een base coat.
Puur voor het versterken van mijn nagels, niet perse tegen verkleuren of chippen.
Ik gebruik de nagellak verharder van Heròme voor gevoelige nagels.
Deze is bijna op, daarna wil ik over gaan op Trind.

8. Gebruik je een top coat?
Ja, ik gebruik een top coat.
Die gebruik ik vooral voor de glossy finish en zodat het langer blijft zitten.
Ik gebruik mijn nagelverharder van Heròme als top coat omdat dat echt 4 dagen blijft zitten!

9. Stempelen of uit de losse hand?
Ik ben de laatste tijd niet meer zo van de nail-art, maar toen ik dat nog wel deed maakte ik die graag uit de losse hand.

Nail polish heaven!

10. Hou je van glitter/shimmer of toch liever een crème finish?
Hoewel ik glitter en shimmer heel erg leuk vind draag ik liever crème finish, omdat glitter niet bij alles staat.

11. Voel je je kaal zonder nagellak?
Nee, ik heb wel eens dagen dat ik geen nagellak draag omdat mijn nagels er dan heel slecht aan toe zijn.
Vaak draag ik ook geen nagellak als ik het heel erg druk heb, dan gaat het weer chippen en heb je geen tijd om het er af te halen.
Ik voel met dus niet kaal zonder nagellak.

12. Hoe veel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?
Geeneen! Zoals ik al zei koop ik bijna geen nagellak meer(alleen soms een lakje van Essie), omdat ik m'n geld liever aan make-up en kleding wil besteden want ik heb al te veel nagellak.

Wall

Alle foto's in dit artikel komen van weheartit.com 

Wat vind jij van nagellak?

Xx, emma.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten